Geachte klant,

 

Wij verzoeken u vriendelijk om onderstaande leveringsvoorwaarden goed door te nemen.

 

1. Niet tevreden?

Al onze producten zijn grondig getest. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over uw aankoop, dan kunt u het product – op vertoon van de kassabon en in de oorspronkelijke verpakking- binnen 8 dagen ruilen voor een tegoedbon.

Mocht u na het  verstrijken van de wettelijke garantietermijn onverhoopt nog stuiten op gebreken of onregelmatigheden, dan lossen wij deze graag voor u op. Eventuele kosten die hier- aan verbonden zijn, zoals verzend-of reparatiekosten, zijn voor eigen rekening. Onze medewerkers zullen u altijd vooraf een prijsopgave geven, zodat u nooit voor onverwachte verrassingen komt te staan.

 

2. Bestelling

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, kunt u aangeven wanneer u de artikelen geleverd wenst te hebben. Omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers, spreken onze medewerkers altijd een streefdatum met u af. Uiteraard doen wij ons uiterste best om er zorg voor te dragen, dat alle artikelen tijdig aan u uitgeleverd worden.
Desondanks kan het voorkomen, dat de levertijden langer zijn dan aanvankelijk verwacht, bijv. wanneer een product bij de leverancier (tijdelijk) niet op voorraad is. Onze medewerkers zullen u hierover zo spoedig mogelijk informeren en zonodig samen met u naar een passende oplossing zoeken. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, vragen wij altijd om een aanbetaling van 25% van het gehele aankoopbedrag. Uiteraard wordt bij levering van de artikelen dit bedrag in mindering gebracht op de factuur. De bestelling van vervangende onderdelen, die niet binnen de wettelijke garantietermijn vallen, kan alleen plaatsvinden wanneer het verschuldigde bedrag vooraf volledig is betaald. Wanneer u ervoor heeft gekozen om uw bestelling door ons te laten bezorgen, dient u de volledige factuur, minus de aanbetaling, contant te betalen aan onze chauffeurs/monteurs.

 

3. Bezorg- en montageservice

Wij vinden het belangrijk dat al onze artikelen u in perfecte staat bereiken. Wanneer u meubels bij ons koopt, raden wij u ten zeerste aan om gebruik te maken van onze bezorg- en montageservice. U bent er dan van verzekerd, dat uw meubels op de juiste manier worden beschermd tijdens het transport en adequaat worden gemonteerd door onze ervaren monteurs/chauffeurs.
Natuurlijk staat het u ook vrij om uw bestelling zelf te komen ophalen en/of te monteren. Eventuele schade, ontstaan tijdens het transport of door onjuiste montage, komt dan echter voor eigen rekening.

 

Wanneer u gebruik maakt van onze bezorg- en montageservice, brengen wij de volgende kosten in rekening:

* Bezorgen km vergoeding afhankelijk van woonplaats

* Montage complete kinderkamer 150 euro

* Montage ledikant 20 euro

* Montage kast 40 euro

* Montage commode 30 euro

 

Bij de montagekosten zijn inbegrepen: meubels monteren, deurtjes afstellen, verpakkingsmateriaal meenemen en advies uitbrengen over de beste opstelling voor de meubels in de kinderkamer. U kunt er ook voor kiezen om de meubels alleen door ons te laten bezorgen. Let er dan wel op dat de meubels worden afgeleverd op de begane grond!

 

4. Garantie op meubels

U heeft bij ons meubels of misschien wel een complete baby- of kinderkamer gekocht.
Dan kunt u ervan uitgaan dat u een product heeft gekocht, vervaardigd naar de hoogste kwaliteitsstandaard. Desondanks kan het voorkomen dat u gebreken constateert of dat onderdelen ontbreken. Eventuele tekortkomingen dient u binnen 8 dagen na aankoop aan ons kenbaar te maken.

 

4.1. Garantie bij bezorg- en montageservice

Wanneer u ervoor heeft gekozen gebruik te maken van onze bezorg- en montageservice, nemen onze monteurs een checklist met u door, met daarop vermeld de belangrijkste servicepunten en onderhoudstips. Eventuele defecte onderdelen worden dan, indien mogelijk, direct door onze monteurs retour genomen, waarna de klachtenafhandeling de eerstvolgende werkdag van start gaat. Wanneer we de vervangende onderdelen in huis hebben, maken we met u een afspraak wanneer onze monteurs bij u langs komen om het vervangende onderdeel te komen monteren. Let op: de levertijd van serviceartikelen is soms even lang als de levertijd van uw meubels.

 

 

4.2. Garantie bij zelf afhalen

Wanneer u ervoor gekozen heeft om zelf uw meubels op te halen, ontvangt u van ons een checklist, met daarop de belangrijkste servicepunten en onderhoudstips. Wanneer u tijdens het monteren of daarna een beschadiging opmerkt, dient u het defecte onderdeel én de originele aankoopnota eerst te overleggen in de winkel, alvorens we de klachtenprocedure in gang kunnen zetten. We vragen altijd foto’s te maken die u eenvoudig kunt aanleveren middels onze service en garantie pagina op onze website. We maken met u een afspraak wanneer u de vervangende onderdelen kunt komen ophalen in onze winkel, waarna u deze zélf kunt vervangen. Let op: de levertijd van serviceartikelen is soms even lang als de levertijd van uw meubels.

 

5. Garantie op uw kinderwagen

Geen enkele kinderwagen gaat bij ons de deur uit, zonder dat deze uitgebreid is gecontroleerd en getest door onze monteurs. Daarom vinden wij het ook uitermate belangrijk dat u een afspraak met ons maakt om uw kinderwagen te komen ophalen. Alleen dán kunnen wij ervoor zorgen dat de wagen is gemonteerd en kunnen wij u uitgebreid informeren over de mogelijkheden en het gebruik van uw nieuwe aankoop.
Bij het afhalen van uw kinderwagen nemen wij altijd een checklist met u door, met daarop vermeld de belangrijkste servicepunten en onderhoudstips.
Wanneer er tijdens normaal gebruik gebreken optreden binnen de garantietermijn, dient u zich altijd te melden in onze winkel mét de originele aankoopnota en mét de kinderwagen. Wij zorgen dan voor een goede klachtenafhandeling en vervangen eventuele defecte onderdelen met uitsluitend originele onderdelen, zodat de garantie gewaarborgd blijft.

Wanneer uw kinderwagen moet worden opgestuurd naar de leverancier, kunnen wij u – als extra service kosteloos, en zolang de voorraad strekt- een vervangende kinderwagen aanbieden. Eventuele oppervlaktebeschadigingen (denk aan krasjes e.d.) dient u binnen 8 dagen na aankoop aan ons kenbaar te maken. Nadien vervalt het recht op garantie. Let op: de levertijd van serviceartikelen bedraagt even lang als de levertijd van uw kinderwagen.

 

6. Showroommodel

Wanneer u bij ons een showroommodel heeft gekocht, dan kunt ervan uitgaan dat u dezelfde garantie geniet als bij een nieuw besteld exemplaar. Mocht er gedurende de garantietermijn toch een defect optreden, dan kunt u dit aan ons kenbaar maken. (Zie ad. 4 of ad.5. welke acties u moet ondernemen). Wanneer u ervoor kiest om een showroommodel bij ons te kopen, ontvangt u een reductie op de aanschafwaarde. Deze reductie heeft ermee te maken, dat het artikel in de winkel kleine oppervlaktebeschadigingen kán hebben opgelopen. Wanneer deze beschadigingen het functioneren van het product niet belemmeren, vallen zij niet onder de garantie. Wij adviseren u dan ook om een showroomartikel goed te bekijken, voordat u tot aankoop overgaat.

 

7. Opslag

Wanneer wij uw bestelling in huis hebben, kunnen we deze maximaal 4 weken voor u reserveren. Desondanks kan het voorkomen, dat u niet binnen deze termijn de artikelen komt ophalen of kunt laten uitleveren. In dat geval bieden wij u de mogelijkheid tot opslag. Het enige dat wij voor deze service vragen, is dat u het gehele aankoopbedrag binnen 14 dagen, nadat wij u hebben geïnformeerd dat uw bestelling binnen is, voldoet. Wanneer uw bestelling niet binnen vier weken is opgehaald of betaald, zien wij ons genoodzaakt om opslagkosten aan u door te berekenen.

 

9. Klantvoordeel

Als vaste klant van KLIJNTJE bieden we u een klantenkaart waarmee u voor korting spaart. Dus heeft u tien keer een aankoop, m.u.v. aanbiedingen en cadeaubonnen, bij ons gedaan, dan ontvangt u 5% bestedingskorting (in de vorm van een tegoedbon) over het volledige aankoopbedrag. Let op: Wanneer u meerdere aankopen op 1 dag doet, dan wordt het totaalbedrag van alle aankopen op uw klantenkaart gezet. Gespaarde tegoedbonnen kunnen enkel ingewisseld worden in de winkel en zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

 

10. Verdriet

Mocht uw zwangerschap onverhoopt op een verdrietige manier eindigen, dan kunt u de bij ons gekochte en ongebruikte artikelen, op vertoon van de kassabon en in de originele verpakking, aan ons retourneren. Op verzoek verwijderen we u ook uit ons klantenkaartsysteem, zodat u geen ongewenste post of e-mail ontvangt.

 

Wij danken u hartelijk voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen u veel plezier met uw aankoop!

Team KLIJNTJE